Легальное выполнение АХР в Украине

AlexG

Я люблю строить самолеты!
Всем привет!

Господа! Кто знает, как сейчас обстоят дела с легальным выполнением АХР в Украине?
С недавних пор было отменено лицензирование данного типа работ. Планируется использовать для АХР Бекасы Х–32СХ, которые имеют сертификат типа, и их хим-аппаратура сертифицирована для таких работ.

Т.е. с этой стороны проблем быть не должно. А вот как насчет самой компании. Так понимаю, что бы предоставлять коммерческие услуги официально - нужно иметь сертификат эксплуатанта???

И при этом регистрировать компанию на тех же правилах, условиях и денежных расходах, что и крупные авиакомпании????

Может все таки есть лазейки? Или некоммерческое партнерство - наше все? :-/

Заранее большое спасибо ответившим!  😉
 
ПРАВИЛА             організації та виконання авіаційних робіт               у сільському та лісовому господарстві 
                      1. Загальні положення
     1.1. Ці Правила  визначають  порядок  організації  авіаційних робіт  у  сільському та лісовому господарстві,  вибір і обладнання посадкових  майданчиків,  підготовку   та   допуск   льотного   та технічного складу до виконання авіаційних робіт,  переліт до місця виконання авіаційних робіт і підготовку до їх виконання, виконання польотів  на  авіаційних  роботах,  особливості  метеорологічного, медичного  забезпечення  польотів,  організації   радіотелефонного зв'язку    та    обслуговування    повітряного    руху,    порядок аварійно-рятувального забезпечення польотів та авіаційної безпеки, організацію та забезпечення польотів, керівництво роботою екіпажів повітряного судна, облік і здачу виконаних робіт та інше.
     1.2. Правила поширюються  і  є  обов'язковими  для  юридичних осіб,   незалежно  від  форм  власності  та  відомчої  належності, діяльність  яких  пов'язана  із   забезпеченням   організації   та виконанням  авіаційних робіт у сільському та лісовому господарстві України.
                     2. Нормативні посилання
     При розробленні    цих    Правил    використовувалися    такі нормативно-правові акти:
     Повітряний кодекс України ( 3167-12 );
     Конвенція про міжнародну цивільну авіацію,  Чикаго,  1944 рік та додатки до неї ( 995_038, 995_655 );
     Закон України  "Про  пестициди  і  агрохімікати" від 02.03.95 N 86/95-ВР ( 86/95-ВР );
     Закон України  "Про  забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" від 24.02.94 N 4004-XII ( 4004-12 );
     Закон України  "Про  захист  рослин"  від  14.10.98 N 180-XIV ( 180-14 );
     Закон України   "Про  Державну  програму  авіаційної  безпеки цивільної авіації" від 20.02.2003 N 545-IV ( 545-15 );
     постанова Кабінету  Міністрів  України  від  18.09.95  N  746 (  746-95-п  ) "Про   затвердження   Порядку   одержання   допуску (посвідчення)  на  право  роботи,  пов'язаної  з транспортуванням, зберіганням,   застосуванням   та    торгівлею    пестицидами    і агрохімікатами";
     Положення про  використання  повітряного  простору   України, затверджене постановою  Кабінету  Міністрів України від 29.03.2002 N 401  (  401-2002-п  );
     постанова Кабінету Міністрів України від  12.10.2002  N  1535 ( 1535-2002-п )   "Про  затвердження  Порядку  і правил проведення обов'язкового авіаційного страхування цивільної авіації";
     Правила визначення  робочого часу та часу відпочинку екіпажів повітряних суден цивільної авіації  України,  затверджені  наказом Мінтрансу України від 02.04.2002 N 219 ( z0390-02 ), зареєстровані в Міністерстві юстиції 24.04.2002 за N 390/6678;
     Правила польотів    повітряних    суден   та   обслуговування повітряного руху в класифікованому повітряному  просторі  України, затверджені наказом   Мінтрансу   України  від  16.04.2003  N  293 ( z0346-03 ),   зареєстровані  в  Міністерстві   юстиції   України 05.05.2003 за  N  346/7667  (далі  -  Правила  польотів повітряних суден);
     Правила авіаційного   електрозв'язку   в   цивільній  авіації України, затверджені  наказом  Мінтрансу  України  від  23.09.2003 N 736  ( z1001-03 ),  зареєстровані в Міністерстві юстиції України 31.10.2003 за N 1001/8322;
     Правила ведення   радіотелефонного   зв'язку  та  фразеологія радіообміну в повітряному просторі  України,  затверджені  наказом Мінтрансу України від 10.06.2004 N 486 ( z0844-04 ), зареєстровані в Міністерстві юстиції України 06.07.2004 за N  844/9443  (далі  - Правила радіозв'язку в повітряному просторі України);
     Правила метеорологічного  забезпечення  авіації,  затверджені спільним  наказом Державіаслужби,  Мінприроди України,  Міноборони України від 14.11.2005 N 851/409/661 ( z1546-05 ), зареєстровані в Міністерстві  юстиції  України  22.12.2005 за N 1546/11826 (далі - Правила метеорологічного забезпечення авіації);
     Правила медичного  забезпечення і контролю польотів цивільної авіації України, затверджені наказом Державіаслужби від 05.12.2005 N  920 ( z0044-06 ),  зареєстровані в Міністерстві юстиції України 19.01.2006 за N 44/11918 (далі -  Правила  медичного  забезпечення польотів цивільної авіації України);
     Правила розслідування  авіаційних  подій  та   інцидентів   з цивільними  повітряними  суднами  в  Україні,  затверджені наказом Державіаслужби від 13.12.2005 N 943 ( z1588-05 ),  зареєстровані в Міністерстві  юстиції  України 29.12.2005 за N 1588/11868 ( далі - Правила розслідування авіаційних подій);
     Державні санітарні     правила    авіаційного    застосування пестицидів  і  агрохімікатів  у  народному  господарстві  України, затверджені  наказом  Міністерства  охорони  здоров'я  України від 18.12.96 N 382 ( v0382282-96 ) (далі - Державні санітарні  правила АХР);
     розділ   6.2.   Застосування   авіаційним  методом  Державних санітарних  правил  транспортування,  зберігання  та  застосування пестицидів  у  народному  господарстві,  ДСП  8.8.1,  затверджених постановою  головного  державного  санітарного  лікаря України від 03.08.98 N 1 ( v0001282-98 );
     наказ Укравіації   від   06.09.93   N   65   "Про  скорочення контрольних  обльотів  на  літаках   Ан-2   сільськогосподарського варіанту";
     наказ Державіаслужби від 01.12.2004 N 205 ( z1644-04  )  "Про затвердження  Правил  допуску  до  експлуатації  злітно-посадкових майданчиків для польотів легких повітряних суден",  зареєстрований у  Міністерстві юстиції України 24.12.2004 за N 1644/10243 (далі - Правила допуску до експлуатації ЗПМ);
     наказ Державіаслужби  від  27.03.2006 N 223 ( z0426-06 ) "Про застосування в цивільній авіації України Спільних Авіаційних Вимог JAR-FCL  1, 2, 3, 4   "Видача    свідоцтв    льотному    екіпажу", зареєстрований у  Міністерстві  юстиції  України   12.04.2006   за N 426/12300;
     "Руководство по   организации  летной  работы  в  гражданской авиации", затверджене наказом Міністра ЦА СРСР від 29.01.87 N 25;
     "Инструкция по организации обеспечения, хранения, подготовки, контроля  качества,  заправки  ВС   ГСМ   на   аэродромах   ПАНХ", затверджена вказівкою Міністра ЦА СРСР від 15.12.88 N 805/У;
     "Наставление по   технической    эксплуатации    и    ремонту авиационной  техники  в  гражданской  авиации  СССР",  затверджене наказом Міністра ЦА СРСР від 27.12.83 N 241 (далі - НТЭРАТ ГА);
     "Наставление по  штурманской  службе  в  гражданской  авиации СССР", затверджене Міністром ЦА СРСР 10.07.86 (далі - НШС ГА).
                      3. Визначення термінів
     У цих Правилах терміни мають такі значення:
     Авіаційні роботи у  сільському  та  лісовому  господарстві  - роботи  зі  застосування  авіаційного  методу внесення пестицидів, агрохімікатів,  біопрепаратів  і   ентомофагів   з   використанням повітряних   суден,   які   обладнані   апаратурою   для  розпилу, обприскування,  розсіву сипучих і рідинних матеріалів,  розселення трихограми.  Цей  вид  авіаційних  робіт відноситься до авіаційних спецробіт (додаток 17 до Конвенції про міжнародну цивільну авіацію ( 995_655 ), Чикаго, 1944 р., 8-е видання, квітень 2006 р.).
     Авіаційна безпека - комплекс  заходів,  а  також  людські  та матеріальні ресурси,  призначені для захисту цивільної авіації від актів незаконного втручання в її діяльність.
     Авіаційний електрозв'язок  - електрозв'язок,  призначений для будь-яких авіаційних потреб.
     Авіаційний наземний      електрозв'язок      -     авіаційний електрозв'язок,  який  використовує  засоби   електрозв'язку   ЦА, технічні  засоби  автоматизованої  системи електрозв'язку країни і міжнародну мережу електрозв'язку.
     Авіаційний повітряний     електрозв'язок     -     авіаційний електрозв'язок,    який    використовує     засоби     проводового електрозв'язку  та  авіаційного  радіозв'язку  з  екіпажами  ПС  у процесі всього польоту.
     Авіаційний радіозв'язок    -    вид    електрозв'язку,   який здійснюється за допомогою електромагнітних коливань у  відведеному для  ЦА  діапазоні  частот і призначений для наземних і повітряних служб електрозв'язку.
     Агрохімікати - органічні,  мінеральні і бактеріальні добрива, хімічні меліоранти,  регулятори росту рослин та інші речовини,  що застосовуються   для  підвищення  родючості  ґрунтів,  урожайності сільськогосподарських культур і  поліпшення  якості  рослинницької продукції.
     Аеродром -  ділянка  суші  або  водної  поверхні   (уключаючи розміщені   на  ній  будь-які  будинки,  споруди  та  обладнання), призначена повністю або частково для прибуття, відправлення і руху повітряних суден.
     Аеродром гірський  -  аеродром,  розташований на місцевості з пересічним рельєфом і відносними перевищеннями 500  м  і  більш  у радіусі  25 км від контрольної точки аеродрому,  а також аеродром, розташований на висоті 1000 м і більше над рівнем моря.
     Аеронавігаційна інформація    -    інформація,   отримана   в результаті  добірки,  аналізу  та  форматування   аеронавігаційних даних.
     Безпека польотів  -  комплексна  характеристика   повітряного транспорту  та авіаційних робіт,  що визначає здатність виконувати польоти без загрози для життя та здоров'я людей.
     Біоматеріали -   біологічні   засоби   захисту   рослин,  які передбачають   застосування   ентомофагів   і   промислових   форм біопрепаратів.
     Бортове аварійно-рятувальне    устаткування     літаків     і вертольотів ЦА  -  технічні  засоби,  як  функціонально зв'язані з конструкцією  повітряного  судна,   так   і   замінні   засоби   і спорядження, що використовуються при виникненні аварійної ситуації на повітряному судні.
     Брифінг-офіс -   загальна   назва   пунктів   передпольотного інформаційного обслуговування  користувачів  повітряного  простору повідомленнями     щодо     обслуговування    повітряного    руху, аеронавігаційною та метеорологічною інформацією.
     Видимість - максимальна відстань,  на якій спост
 
Продолжать или самостоятельно справитесь?
ПЕРЕЧЕНЬ
документов, прилагаемых к Заявке на сертификацию эксплуатанта

Учредительные документы
1.      Заявка.
2.      Копия Устава (наториально заверенная).
3.      Копия Учредительного договора (наториально заверенная).
4.      Копия Свидетельства о регистрации (наториально заверенная).
5.      Копия Свидетельства Украины на знак для товаров и услуг (при наличии)
6.      Организационная структура эксплуатанта.
7.      Бизнес-план с копиями договоров.
Документы ОЛР (организации летной работы)
8.      Организационная структура.
9.      Положение о летной службе.
10.      Положение о рабочем времени и времени отдыха экипажей.
11.      Положение об Инспекции по безопасности полетов.
12.      Должностная инструкция заместителя Руководителя по безопасности полетов.
13.      Анализ состояния безопасности полетов в межсертификационный период (в случае продления срока действия сертификата).
14.      Руководство по выполнению полетов.
15.      Перечень маршрутов (в случае их использования).
16.      Положение о Службе бортпроводников.
17.      Программа подготовки персонала.
Документы по ТО (технического обслуживания).
18.      Копия зарегистрированной заявки на получение (продление срока действия) Сертификата организации по техническому обслуживанию.
19.      Акт приемо-передачи ВС.
20.      Образцы окраски ВС.
21.      Копии сертификатов летной годности ВС.
22.      Копии регистрационных Свидетельств.
Общие документы
23.      Программа по обеспечению безопасности полетов и предупреждения авиационных присшествий.
24.      Копия Сертификата базового аэродрома или экв. документа.
25.      Организация поискового и аварийно-спасательного обеспечения полетов.
26.      Образцы документов на перевозку.
Документы авиационной безопасности.
27.      Программа обеспечения АБ.
28.      Приказ о назначении лица, ответственного за организацию АБ.
29.      Сертификат о подготовке по АБ ответственного лица.
30.      Должностная инструкция ответственного лица по АБ.
31.      Приказ о создании совета АБ эксплуатанта.
32.      Положение о Совете АБ.
33.      Соглашение с аэродромом (аэропортом) базирования об обеспечении АБ (при необходимости).
Копии договоров.
34.      Договор об аренде ВС (оригинал).
35.      Договор о предоставлении услуг  по метеообеспечению.
36.      Договор о предоставлении мест стоянки ВС.
37.      Договор с Аэродрухом.
38.      Договор с учебно-сертификационным центром ГА.
39.      Договор с Украинским центром по научно-техническому обеспечению эксплуатации авиатехники об информационному и нормативно-техническому обеспечению.
40.      Договор о медицинском обеспечении.
41.      Договор страхования летного состава, оригинал, копии страховых полисов членов экипажа.
42.      Договор страхования оригинал, копии страховых полисов на ВС и ответственности перед третьими лицами на ВС.
43.      Договоры на ТО.
44.      Договор на техническое сопровождение (при необходимости).
45.      Др. Договоры (При необходимости).
 
О! Спасибо. Дальше продолжать не надо - разобрался.

Кому интересно - деятельность АХР в Украине регламентируется Приказом №1179 от 22.12.2006 "Про затвердження Правил організації та виконання авіаційних робіт у сільському та лісовому господарстві" ( http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?page=1&nreg=z0286-07 )

На сайте ДержАвиаАдминистрации можно найти АНАЛІЗ регуляторного впливу «Керівництва з організації та виконання авіаційних робіт у сільському та лісовому господарстві» ( http://www.avia.gov.ua/analiz_reg_vplyvu.htm )
 
Назад
Вверх