- Откуда
- Украина, Львов
Данный приказ описывает аэропортовские сборы в аэропортах с установленными тарифами за услуги , и общие тарифы для аэропортов с не установленными для них тарифами. Думаю публикация текста этого ПРИКАЗА позволит [highlight]не платить[/highlight] владельцами ВС по 100 евро за 3 часа стоянки в "некоторых аэропортах Украины" . :🙂 🙂
МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ
Н А К А З
14.04.2008 N 433
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 14 травня 2008 р. за N 408/15099
Про встановлення аеропортових зборів за обслуговування повітряних суден і пасажирів в аеропортах України та внесення змін до наказу Мінтрансу від 06.07.99 N 352
{ Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства транспорту та зв'язку N 1131 ( z0935-08 ) від 15.09.2008 }
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96 N 1548 ( 1548-96-п ) "Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)" та рекомендацій Міжнародної організації цивільної авіації (ІКАО) Н А К А З У Ю:
1. Затвердити Аеропортові збори за обслуговування повітряних суден і пасажирів в аеропортах України (додаються).
{ Пункт 2 виключено на підставі Наказу Міністерства транспорту та зв'язку N 1131 ( z0935-08 ) від 15.09.2008 }
2. Державіаадміністрації (Поліщук К.А.):
2.1. Забезпечити подання цього наказу до Міністерства юстиції України в установленому порядку на державну реєстрацію.
2.2. Довести цей наказ до відома керівників авіапідприємств цивільної авіації України для використання в роботі.
3. Визнати такими, що втратили чинність, накази Міністерства транспорту України:
від 17.03.95 N 111 ( z0150-95 ) "Про ставки аеропортових зборів в аеропорту м. Львів", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 22.05.95 за N 150/686;
від 25.04.2000 N 185 ( z0274-00 ) "Про затвердження аеропортових зборів за обслуговування повітряних суден у міжнародному аеропорту "Донецьк" Донецької державної авіакомпанії "Донбас - Східні авіалінії України", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 15.05.2000 за N 274/4495;
від 25.05.2000 N 254 ( z0321-00 ) "Про затвердження аеропортових зборів за обслуговування повітряних суден у Державному міжнародному аеропорту "Сімферополь", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 31.05.2000 за N 321/4542;
від 19.07.2001 N 453 ( z0660-01 ) "Про затвердження аеропортових зборів за обслуговування повітряних суден у Державному підприємстві "Аеропорт Запоріжжя" та внесення змін до наказу Мінтрансу від 06.07.99 N 352", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 02.08.2001 за N 660/5851.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра - голову Державіаадміністрації Давидова О.М.
Міністр Й.Вінський
ПОГОДЖЕНО:
Міністр економіки України Б.М.Данилишин
ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Мінтрансзв'язку 14.04.2008 N 433
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 14 травня 2008 р. за N 408/15099
АЕРОПОРТОВІ ЗБОРИ за обслуговування повітряних суден і пасажирів в аеропортах України
I. Загальні положення
За аеропортове обслуговування повітряних суден (далі - ПС) і пасажирів, пов'язане із забезпеченням: посадки-зльоту ПС, обслуговування пасажирів в аеровокзалі, наднормативної стоянки ПС, авіаційної безпеки, стягуються аеропортові збори за ставками, що наведені в додатках 1 - 20.
{ Розділ I із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства транспорту та зв'язку N 1131 ( z0935-08 ) від 15.09.2008 }
II. Аеропортові збори
2.1. Збір за посадку-зліт ПС
Збір за посадку-зліт ПС установлюється за кожну тонну максимальної злітної маси (далі - МЗМ) ПС, указаної у посвідченні про придатність його до виконання польотів, залежно від виду сполучення.
Розмір збору за посадку-зліт ПС визначається залежно від часу здійснення посадки-зльоту ПС (денний або нічний час).
Нічний час установлюється у таких межах (час місцевий):
з 1 квітня до 30 вересня - з 20.00 до 06.00 включно;
з 1 жовтня до 31 березня - з 17.00 до 08.00 включно.
Збір за посадку-зліт ПС у нічний час збільшується:
- на 20 відсотків, якщо здійснюється посадка або зліт;
- на 40 відсотків, якщо здійснюється посадка та зліт.
При виконанні тренувальних, тестових, випробувальних, технічних польотів, які здійснюються відповідно до чинних нормативно-правових актів, що регламентують виконання польотів, кожне заходження на посадку враховується з коефіцієнтом 0,2 до денного розміру збору за посадку-зліт ПС, але якщо при цьому включається світлосигнальна система, то кожне заходження враховується з коефіцієнтом 0,5 до денного розміру збору за посадку-зліт ПС, навіть коли літак не торкається поверхні злітно-посадкової смуги (далі - ЗПС).
Якщо посадка-зліт ПС в аеропорту здійснюється згідно з призначенням на регулярну або чартерну повітряну лінію, посадка за міжнародним рейсом, а виліт за внутрішнім або навпаки (з відповідною зміною номера рейсу), то збір за посадку-зліт визначається у розмірі 50 відсотків від суми зборів згідно з видами сполучень.
До збору за посадку-зліт застосовується коефіцієнт 0,5:
при здійсненні технічної посадки ПС без зміни комерційного завантаження;
при здійсненні посадки ПС у зв'язку з метеорологічними умовами;
при поверненні літака до аеропорту зльоту протягом 40 хвилин після зльоту у зв'язку з авіаційною подією;
якщо для здійснення посадки та зльоту ПС з максимально дозволеною злітною масою до 6 тонн включно не використовується штучна ЗПС.
2.2. Збір за обслуговування пасажирів в аеровокзалі
Збір установлюється за користування пасажирським терміналом до початку реєстрації пасажирів.
Збір за обслуговування пасажирів в аеровокзалі встановлюється за одного відправленого пасажира залежно від виду сполучення.
Від сплати збору за обслуговування пасажирів в аеровокзалі звільняються:
пасажири рейсів, що виконуються виключно для перевезення королівських осіб, глав держав і урядів;
ветерани війни відповідно до Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" ( 3551-12 );
пасажири гуманітарних рейсів, статус яких визначається відповідною Комісією з питань гуманітарної допомоги при Кабінеті Міністрів України;
транзитні пасажири;
пасажири із сервісними квитками;
діти до 2 років;
пасажири рейсів з метою пошуку, рятування, санітарних рейсів, які виконуються за завданням компетентних органів.
При обслуговуванні трансферних пасажирів, які прибувають та вилітають на міжнародному рейсі, до ставки пасажирського збору застосовується коефіцієнт 0,5.
2.3. Збір за забезпечення авіаційної безпеки
2.3.1. Збір за забезпечення авіаційної безпеки пасажирського ПС установлюється за кожного відправленого пасажира залежно від виду сполучення.
Від сплати збору звільняються:
пасажири рейсів, що виконуються виключно для перевезення королівських осіб, глав держав і урядів;
ветерани війни відповідно до Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" ( 3551-12 );
пасажири гуманітарних рейсів, статус яких визначається відповідною Комісією з питань гуманітарної допомоги при Кабінеті Міністрів України;
транзитні пасажири;
пасажири із сервісними квитками;
діти до 2 років;
пасажири рейсів з метою пошуку, рятування, санітарних рейсів, які виконуються за завданням компетентних органів.
2.3.2. Збір за забезпечення авіаційної безпеки вантажного ПС установлюється за кожну тонну МЗМ відправленого ПС залежно від виду сполучення.
До збору за забезпечення авіаційної безпеки вантажного ПС застосовується коефіцієнт 0,5 при відсутності комерційного завантаження рейсу при прильоті та вильоті.
2.4. Збір за наднормативну стоянку ПС
Збір за наднормативну стоянку ПС установлюється за кожну повну добу або її частину у відсотковому відношенні до ставки збору за посадку-зліт у денний час або за кожну годину наднормативної стоянки та кожну тонну МЗМ ПС незалежно від виду сполучення (час наднормативної стоянки визначається у годинах з округленням до першого десяткового знака).
Нормативний (без сплати збору) час стоянки пасажирського ПС становить 3 години.
Нормативний (без сплати збору) час стоянки вантажного ПС становить 6 годин, якщо інше не передбачено додатками до даного наказу.
До збору за наднормативну стоянку застосовується коефіцієнт 0,5 у разі затримки авіарейсу, спричиненої метеорологічними умовами.
Збір за наднормативну стоянку не стягується, якщо затримка авіарейсу сталася з вини працівників аеропорту.
III. Прикінцеві положення
МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ
Н А К А З
14.04.2008 N 433
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 14 травня 2008 р. за N 408/15099
Про встановлення аеропортових зборів за обслуговування повітряних суден і пасажирів в аеропортах України та внесення змін до наказу Мінтрансу від 06.07.99 N 352
{ Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства транспорту та зв'язку N 1131 ( z0935-08 ) від 15.09.2008 }
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96 N 1548 ( 1548-96-п ) "Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)" та рекомендацій Міжнародної організації цивільної авіації (ІКАО) Н А К А З У Ю:
1. Затвердити Аеропортові збори за обслуговування повітряних суден і пасажирів в аеропортах України (додаються).
{ Пункт 2 виключено на підставі Наказу Міністерства транспорту та зв'язку N 1131 ( z0935-08 ) від 15.09.2008 }
2. Державіаадміністрації (Поліщук К.А.):
2.1. Забезпечити подання цього наказу до Міністерства юстиції України в установленому порядку на державну реєстрацію.
2.2. Довести цей наказ до відома керівників авіапідприємств цивільної авіації України для використання в роботі.
3. Визнати такими, що втратили чинність, накази Міністерства транспорту України:
від 17.03.95 N 111 ( z0150-95 ) "Про ставки аеропортових зборів в аеропорту м. Львів", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 22.05.95 за N 150/686;
від 25.04.2000 N 185 ( z0274-00 ) "Про затвердження аеропортових зборів за обслуговування повітряних суден у міжнародному аеропорту "Донецьк" Донецької державної авіакомпанії "Донбас - Східні авіалінії України", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 15.05.2000 за N 274/4495;
від 25.05.2000 N 254 ( z0321-00 ) "Про затвердження аеропортових зборів за обслуговування повітряних суден у Державному міжнародному аеропорту "Сімферополь", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 31.05.2000 за N 321/4542;
від 19.07.2001 N 453 ( z0660-01 ) "Про затвердження аеропортових зборів за обслуговування повітряних суден у Державному підприємстві "Аеропорт Запоріжжя" та внесення змін до наказу Мінтрансу від 06.07.99 N 352", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 02.08.2001 за N 660/5851.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра - голову Державіаадміністрації Давидова О.М.
Міністр Й.Вінський
ПОГОДЖЕНО:
Міністр економіки України Б.М.Данилишин
ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Мінтрансзв'язку 14.04.2008 N 433
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 14 травня 2008 р. за N 408/15099
АЕРОПОРТОВІ ЗБОРИ за обслуговування повітряних суден і пасажирів в аеропортах України
I. Загальні положення
За аеропортове обслуговування повітряних суден (далі - ПС) і пасажирів, пов'язане із забезпеченням: посадки-зльоту ПС, обслуговування пасажирів в аеровокзалі, наднормативної стоянки ПС, авіаційної безпеки, стягуються аеропортові збори за ставками, що наведені в додатках 1 - 20.
{ Розділ I із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства транспорту та зв'язку N 1131 ( z0935-08 ) від 15.09.2008 }
II. Аеропортові збори
2.1. Збір за посадку-зліт ПС
Збір за посадку-зліт ПС установлюється за кожну тонну максимальної злітної маси (далі - МЗМ) ПС, указаної у посвідченні про придатність його до виконання польотів, залежно від виду сполучення.
Розмір збору за посадку-зліт ПС визначається залежно від часу здійснення посадки-зльоту ПС (денний або нічний час).
Нічний час установлюється у таких межах (час місцевий):
з 1 квітня до 30 вересня - з 20.00 до 06.00 включно;
з 1 жовтня до 31 березня - з 17.00 до 08.00 включно.
Збір за посадку-зліт ПС у нічний час збільшується:
- на 20 відсотків, якщо здійснюється посадка або зліт;
- на 40 відсотків, якщо здійснюється посадка та зліт.
При виконанні тренувальних, тестових, випробувальних, технічних польотів, які здійснюються відповідно до чинних нормативно-правових актів, що регламентують виконання польотів, кожне заходження на посадку враховується з коефіцієнтом 0,2 до денного розміру збору за посадку-зліт ПС, але якщо при цьому включається світлосигнальна система, то кожне заходження враховується з коефіцієнтом 0,5 до денного розміру збору за посадку-зліт ПС, навіть коли літак не торкається поверхні злітно-посадкової смуги (далі - ЗПС).
Якщо посадка-зліт ПС в аеропорту здійснюється згідно з призначенням на регулярну або чартерну повітряну лінію, посадка за міжнародним рейсом, а виліт за внутрішнім або навпаки (з відповідною зміною номера рейсу), то збір за посадку-зліт визначається у розмірі 50 відсотків від суми зборів згідно з видами сполучень.
До збору за посадку-зліт застосовується коефіцієнт 0,5:
при здійсненні технічної посадки ПС без зміни комерційного завантаження;
при здійсненні посадки ПС у зв'язку з метеорологічними умовами;
при поверненні літака до аеропорту зльоту протягом 40 хвилин після зльоту у зв'язку з авіаційною подією;
якщо для здійснення посадки та зльоту ПС з максимально дозволеною злітною масою до 6 тонн включно не використовується штучна ЗПС.
2.2. Збір за обслуговування пасажирів в аеровокзалі
Збір установлюється за користування пасажирським терміналом до початку реєстрації пасажирів.
Збір за обслуговування пасажирів в аеровокзалі встановлюється за одного відправленого пасажира залежно від виду сполучення.
Від сплати збору за обслуговування пасажирів в аеровокзалі звільняються:
пасажири рейсів, що виконуються виключно для перевезення королівських осіб, глав держав і урядів;
ветерани війни відповідно до Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" ( 3551-12 );
пасажири гуманітарних рейсів, статус яких визначається відповідною Комісією з питань гуманітарної допомоги при Кабінеті Міністрів України;
транзитні пасажири;
пасажири із сервісними квитками;
діти до 2 років;
пасажири рейсів з метою пошуку, рятування, санітарних рейсів, які виконуються за завданням компетентних органів.
При обслуговуванні трансферних пасажирів, які прибувають та вилітають на міжнародному рейсі, до ставки пасажирського збору застосовується коефіцієнт 0,5.
2.3. Збір за забезпечення авіаційної безпеки
2.3.1. Збір за забезпечення авіаційної безпеки пасажирського ПС установлюється за кожного відправленого пасажира залежно від виду сполучення.
Від сплати збору звільняються:
пасажири рейсів, що виконуються виключно для перевезення королівських осіб, глав держав і урядів;
ветерани війни відповідно до Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" ( 3551-12 );
пасажири гуманітарних рейсів, статус яких визначається відповідною Комісією з питань гуманітарної допомоги при Кабінеті Міністрів України;
транзитні пасажири;
пасажири із сервісними квитками;
діти до 2 років;
пасажири рейсів з метою пошуку, рятування, санітарних рейсів, які виконуються за завданням компетентних органів.
2.3.2. Збір за забезпечення авіаційної безпеки вантажного ПС установлюється за кожну тонну МЗМ відправленого ПС залежно від виду сполучення.
До збору за забезпечення авіаційної безпеки вантажного ПС застосовується коефіцієнт 0,5 при відсутності комерційного завантаження рейсу при прильоті та вильоті.
2.4. Збір за наднормативну стоянку ПС
Збір за наднормативну стоянку ПС установлюється за кожну повну добу або її частину у відсотковому відношенні до ставки збору за посадку-зліт у денний час або за кожну годину наднормативної стоянки та кожну тонну МЗМ ПС незалежно від виду сполучення (час наднормативної стоянки визначається у годинах з округленням до першого десяткового знака).
Нормативний (без сплати збору) час стоянки пасажирського ПС становить 3 години.
Нормативний (без сплати збору) час стоянки вантажного ПС становить 6 годин, якщо інше не передбачено додатками до даного наказу.
До збору за наднормативну стоянку застосовується коефіцієнт 0,5 у разі затримки авіарейсу, спричиненої метеорологічними умовами.
Збір за наднормативну стоянку не стягується, якщо затримка авіарейсу сталася з вини працівників аеропорту.
III. Прикінцеві положення