Всем привет!
Предлагаю научить Вас летать! :craZy
Теория и практика на Вашем официально зарегистрированном ВС от FAA CFI. Вы получаете официальный налёт с инструктором (dual given time), что пойдёт Вам в зачёт при получении свидетельства ФАА.
А так же BFR (biannual flight review) и IPC без лишних затрат на поездку за границу.
FAR это разрешает, вопреки распространённому мнению, однако документы должны быть в порядке.
14 CFR section 61.51 Pilot logbooks.
(j) Aircraft requirements for logging flight time. For a person to log flight time, the time must be acquired
in an aircraft that is identified as an aircraft under section 61.5(b), and is-
(1) An aircraft of U.S. registry with either a standard or special airworthiness certificate or
(2) An aircraft of foreign registry with an airworthiness certificate that is approved by the aviation
authority of a foreign country that is a Member State to the Convention on International Civil Aviation
Organization.
Звоните, пишите
+7-916-274-7994 🙂
Предлагаю научить Вас летать! :craZy
Теория и практика на Вашем официально зарегистрированном ВС от FAA CFI. Вы получаете официальный налёт с инструктором (dual given time), что пойдёт Вам в зачёт при получении свидетельства ФАА.
А так же BFR (biannual flight review) и IPC без лишних затрат на поездку за границу.
FAR это разрешает, вопреки распространённому мнению, однако документы должны быть в порядке.
14 CFR section 61.51 Pilot logbooks.
(j) Aircraft requirements for logging flight time. For a person to log flight time, the time must be acquired
in an aircraft that is identified as an aircraft under section 61.5(b), and is-
(1) An aircraft of U.S. registry with either a standard or special airworthiness certificate or
(2) An aircraft of foreign registry with an airworthiness certificate that is approved by the aviation
authority of a foreign country that is a Member State to the Convention on International Civil Aviation
Organization.
Звоните, пишите
+7-916-274-7994 🙂