Добрый день всем.
Позавчера и вчера я и мои друзья летали в Украине пользуясь уведомительной системой. В субботу с утра я сделал тестовый полет на ближайшую площадку и обратно, прилетел и улетел обратно Андрей Ферчук на Зодиаке с Долины, то же самое сделал Юра Найденко на Як-18Т с Белой Церкви. В воскресенье с нашего аэроклуба летал на Зодиаке в разные направления Юра Петрушевский, в Белую Церковь летал Жак на Европе и я летал на амфибии искупаться на озеро под Житомир. Ну что сказать? Это просто кайф когда для того чтобы лететь нужно просто сделать один звонок в ПВО. Почему необходим только один звонок объясняю:
Новая редакция 56-го пункта говорит [highlight]кого информировать[/highlight] при полетах без заявки.
56. Користувачі повітряного простору, заінтересовані у
провадженні діяльності, зазначеної у пункті 3 цього Положення,
повинні подати відповідну заявку на використання повітряного
простору.
У разі виконання польотів повітряних суден поза межами
контрольованого повітряного простору ОПР на висоті не більш як
1500 метрів над середнім рівнем моря заявки на виконання польоту
та використання повітряного простору не подаються ([highlight]за умови
обов'язкового інформування органів управління Повітряних Сил
Збройних Сил згідно з пунктом 83 цього Положення[/highlight]), крім польотів,
що виконуються в тимчасово зарезервованому повітряному просторі,
повітряному просторі, де управління повітряним рухом здійснюється
органами управління Повітряних Сил Збройних Сил та інших державних
органів, а також у межах зони з особливим режимом використання
повітряного простору.
У разі виконання польотів цивільними повітряними суднами поза
межами контрольованого повітряного простору ОПР
польотно-інформаційне та аварійне обслуговування здійснюється
відповідно до встановленого порядку. Під час виконання таких
польотів екіпаж повітряного судна несе відповідальність за
своєчасне проходження передпольотної підготовки, отримання
відповідної аеронавігаційної інформації, зокрема про наявність
заборони та обмеження використання повітряного простору, та
безпечне виконання польоту.
83-й пункт описывает только лишь [highlight]порядок[/highlight] информирования 2-х служб в различных случаях.
83. [highlight]Інформування відповідних органів управління Повітряних
Сил Збройних Сил та органів об'єднаної цивільно-військової системи
організації повітряного руху[/highlight], що здійснюють контроль за
використанням повітряного простору України, про виконання польотів
здійснюється: { Абзац пункту 83 в редакції Постанови КМ N 680
( 680-2009-п ) від 01.07.2009 }
органами ОПР - під час обслуговування повітряного руху в
межах контрольованого простору ОПР; { Абзац пункту 83 в редакції
Постанови КМ N 680 ( 680-2009-п ) від 01.07.2009 }
користувачем повітряного простору за допомогою найзручнішого
виду зв'язку, визначеного пунктом 57 цього Положення, - під час
провадження діяльності з використання повітряного простору поза
межами контрольованого простору ОПР. { Абзац пункту 83 в редакції
Постанови КМ N 680 ( 680-2009-п ) від 01.07.2009 }
Зазначена інформація подається відповідним органам управління
Повітряних Сил Збройних Сил та органам об'єднаної
цивільно-військової системи організації повітряного руху не
пізніше ніж: { Абзац пункту 83 в редакції Постанови КМ N 680
( 680-2009-п ) від 01.07.2009 }
1) за 5 хв. до запланованого часу вильоту:
про початок аеродромних польотів та польотів для проведення
авіаційних робіт у зоні з особливим режимом використання
повітряного простору;
про виліт (запуск) повітряних суден (радіозондів) з
аеродромів (пунктів запуску), розташованих у зоні з особливим
режимом використання повітряного простору;
про підняття прив'язних аеростатів;
2) за 10 хв. до запланованого часу - про виліт повітряних
суден, запуск метеорологічних радіозондів, що підлягають контролю
з боку органів управління Повітряних Сил Збройних Сил;
и т.д. Пункт большой. Весь нет смысла здесь размещать.
Первое предложение этого пункта ввело меня в заблуждение и я в начале этой ветки указал, что надо звонить в 2-а адреса.
Интересно что в воскресенье штурмана-перелетчики стали сами отказываться от информации о перелете ссылаясь на 56-й пункт постановления.
Одновременно с этим, один штурман звонил мне и мы обсуждали разные вопросы возникающие при использовании новых возможностей.
Есть очень важный момент. Наше воздушное пространство напичкано военными тренировочными зонами (линии на карте обозначенные коричневыми точечками) которые во время работы "вырезаются" из пространства G. Если раньше штурман выдавая условия использования воздушного пространства за тебя проверял наличие ограничений в данный момент, то сейчас ты должен сам это сделать позвонив в ЦПИ (центр полетной информации) в регионе выполнения полета.
Сегодня полный текст документа с учетом нашего изменения можно найти здесь http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?page=1&nreg=401-2002-%EF Он уже в удобном для чтении виде.
В ближайшее время мы, пилоты, и органы управления воздушным движением будем вместе привыкать к новому порядку. Я уверен что нам удастся не потерять завоеванную свободу. На этом не кончается работа нашей команды по улучшению авиационного законодательства.
А теперь у меня несколько слов специально для Хазана:
[highlight]Каждый раз, Гена, взлетая в воздух без заявки, вспоминай что это сделали люди которых ты неоднократно поливал грязью. Так же не забудь, что ты к этому достижению не имеешь ни какого отношения и не можешь иметь по причине свойств твоего характера. Из-за того что ты ничего не сделал, ты и пытаешься поставит под сомнение значимость этого события.
А вообще то, ты можешь каждый раз по старинке подавать заявки на зло мне. ;D[/highlight]