Иногда мне кажется, что вокруг летают постоянно одни и те же самолеты. Сессны-пайперы-бичкрафты иногда разбавленные молями. Когда встречается что-то необычное - прям глаз радуется. Но думал, что удивиться всерьез уже не удастся. Однако ж нет...
При очередном просмотре Бармстормера натолкнулся на интересное объявление:
[tt]ANDERSON-GREENWOOD AG-14 • PROJECT FOR SALE • Anderson-Greenwood Model AG-14, N3903K, Serial No. 4, built in Houston, TX, in 1953. TTA&E: 888 hours. Rebuild of the center section airfoils is finished except for riveting of new top skins. Wing outer panels are beautiful. All parts to restore the plane to original except the pitot tube, ash tray, wheels, and brakes. Original C90-12FP is yellow tagged but will need new cylinders. Hartzell steel hub with new GT wood/composite blades. Hundreds of photos of every assembly before it was removed from the airplane. $20,000.[/tt]
При очередном просмотре Бармстормера натолкнулся на интересное объявление:
[tt]ANDERSON-GREENWOOD AG-14 • PROJECT FOR SALE • Anderson-Greenwood Model AG-14, N3903K, Serial No. 4, built in Houston, TX, in 1953. TTA&E: 888 hours. Rebuild of the center section airfoils is finished except for riveting of new top skins. Wing outer panels are beautiful. All parts to restore the plane to original except the pitot tube, ash tray, wheels, and brakes. Original C90-12FP is yellow tagged but will need new cylinders. Hartzell steel hub with new GT wood/composite blades. Hundreds of photos of every assembly before it was removed from the airplane. $20,000.[/tt]