- Откуда
- Санкт-Петербург
Кресло страшноватое, безвкусно- "дизайнерское". Тут наверное легче придумать новое чем облегчить старое. Например как-то так?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Примечание: This feature may not be available in some browsers.
Ещё об этом говорить рано, но есть надежды... 🙂привезли
По моей просьбе Владимир Васильев переслал мне старую буксу от противообледенительной системы крыла Пайпера. Большое ему спасибо.
Хочу давно ознакомится с конструкцией. Может кто подскажет, где почитать как устроена вся система с клапанами , компрессором и т.д. Только желательно на русском языке.
Електро-термічні
В Електро-термічних системах використовують резистивні кола, сховані в конструкції планера, що генерують тепло при подачі на них електричного струму. Тепло може вироблятися безперервно аби захистити літак від обмерзання (режим анти-лід), або періодично аби розтопити лід, коли він з'являється на основних поверхнях (de-ice). Друга операція зазвичай обирається через низьку споживану потужність в порівнянні з попередньою, оскільки системі необхідно лише розтопити шар льоду, який контактує з поверхнею, аби вітром здуло решту льоду.[2]
Літак Boeing 787 Dreamliner є прикладом комерційного літака, який використовує електро-термічну систему захисту від обмерзання, яку постачає GKN Aerospace. В даному випадку, резистивний нагрівальний контур вбудований всередині скляної і карбонової композитної структури крила. Компанія Boeing стверджує, що така система використовує вдвічі менше енергії, ніж традиційні системи відводу повітря (що нагрівається двигунами), і що опір та шум також зменшується.[3]
В літаках, що мають металеву обшивку, нагрівальні кола із травленої в метал фольги з'єднуються із внутрішньою частиною обшивки. Такий підхід дозволяє потенційно зменшити споживання енергії на нагрівання, в порівнянні з вбудованими колами завдяки можливості працювати при значно більшій потужності. [4]
Відомою електричною системою запобігання обмерзанню для загальної авіації є Thermawing. Вона використовує гнучку електропровідну графітову фольгу, що прикріплюється до передньої кромки крила. Електричний обігрівач нагріває фольгу і розтоплює лід.
Нові версії таких системи використовують покриття із карбоновими нанотрубками. Тонкий філамент скручується в рулони, і утворює плівку товщиною 10 мікрон, що еквівалентно листу паперу A4. Плівка погано проводить електрику через повітряні зазори між трубками. Замість того, поява струму призводить до майже миттєвого підвищення температури. Вона нагрівається вдвічі швидше ніж ніхром, нагрівальний елемент, який вибирають для систем запобігання обмерзанню під час польоту, це дозволяє використовувати вдвічі менше енергії при одній десятитисячній ваги. Кількість матеріалу, якого вистачить, аби покрити крила аеробуса, матиме вагу 80 grams (2,8 oz). Матеріал коштує приблизно від 1% ціни ніхрома. Нагрівачі з аерогелем можуть працювати безперервно при малій потужності, аби запобігати утворенню льоду.
Александр Николаевич, запатентовать не пробовали? 😵Обратите внимание на кондукторы, вырезанные из листового металла на лазере и собранные в шип-паз .
Они крепятся к матрице на свои расчетные точки, которые уже были в 3Д модели при изготовлении матрицы. Ни каких рулеток, чертежей и других вариантов. Каждая деталь знает свое место.
Может в мире будет больше хороших самолетовАлександр Николаевич, запатентовать не пробовали? 😵
🙂
сделайте публикацию, что бы вас не перекрыли патентомМожет в мире будет больше хороших самолетов
Лучше Патриот-турбо (или может быть Аэропракт-турбо) с двигателем аи-450с2 🙂Богуслаев согласился делать Патриоты сотнями? 😉
Наверное хлопочет о контракте на поставку комплектующих для Патриота!😆Богуслаев согласился делать Патриоты сотнями? 😉
Глупо было бы не запретить это в сложившихся условиях!правда из-за глупого запрета правительства Украины,
Можно мы сачканём, в этом групповом процессе? 😉Лучше Патриот-турбо (или может быть Аэропракт-турбо) с двигателем аи-450с2 🙂